Re: DFI AK 74-EC

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 07:58:26 MET DST

Użytkownik "Lechu" <lechn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ze
> jak widzi Athlona, to zebym poszedl do kasy i doplacil roznice :-)
> A tak na powaznie to to raczej duron, nie podejrzewam pomylki na opisie
> procesora, ale dla pewnosci sprawdze. Powiedz mi ile cache'u powienien
miec
> Duron a ile Athlon.
> W kazdym razie wydajnosc systemu zdecydowanie wzrosla.
> Przy okazji zmiany procesora robilem wymiane pamieci. Zostawilem swoje 128
> rozliczeniu i wzialem 512. Spotkala mnie przy tym przykra niespodzianka.
Po
> pol godzinie pracy system zaczal pokazywac niebieskie ekrany i dziwacznie
> sie zachowywac. Pamiec poszla do wymiany i dostalem na razie w zastepstwie
> 256, bo akurat nie mieli wiecej 512. Dzis mam dopiero odebrac.

Napisz jak Ci po wymianie poszło z 512 MB RAM. Zastanawiam się, czy przy
obecnych cenach DIMMek nie dołożyć co nieco. Przecież na Duronie 1300 jakiś
czas pociągnę, a mam świadomość jednocześnie, że następna wymiana procesora
w moim przypadku pociągnie wymianę płyty głównej i pamięci.
Nie mam podstaw stwierdzić jednoznacznie, czy to co kupiłeś jako Duron jest
Duronem czy Athlonem. W każdym razie widzenie Durona przez tę akurat płytę
jako Athlona mnie dziwi, a jednoznaczną odpowiedź na to, który z procesorów
da podgląd ilości cache procesora.
Pozdrawiam.

--
Jerzy Wawrzyniak