Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 11:56:00 MET DST

> Dziwne! sprowadzalem kiedys w/w obudowy z niemiec...
> W chieftecach trafialo sie roznie, Anteki lub enermaxy,ale enlajt to
> thebesciak:

mowie co obecnie jest w Chieftec i w Enlight a nie kiedys

> Enlajty (takie przynajmniej nalepki), premiery, premiery 2[tzn.normalne
> pierwsze premiery,ale
> z nalepkami enlajta(przebijala jedna spod drugiej)] i altexy czy
antexy...
> Obudowy docieraly do hurtowni bezposrednio od producenta,zatem wykluczyc
> mozna jakiekolwiek

to co piszesz jest mozliwe - jezeli odbiorca zamawia sama obudowe i "po
dordze" chce tam wrzucic jakis zasilacz, wtedy wala jakis OEM - co jest pod
reka, jezeli zamawiasz obudowe + zasialcz u producenta to raczej to o czym
piszesz nie wchodzi w rachube (ale sie nie bede upieral bo juz roznie dziwne
rzeczy widzialem, a nie wiem na jakiej zasadzie zamawial "skelep" z ktorego
Ty brales te obudowy)

> ale temat jest znowu, wiec moge powiedziec po raz kolejny ze dla mnie
> Enlight to shit,

ja sie pytam jaki Enlight - bo ta firma nie produkuje zasilaczy wymien
producentow i konkretne modele zasilaczy ktore sa shitem, bo nie ma co
generalizowac, a Twoje doswiadczenie pomoze innym przy wyborze !!!
ja moge powiedzec tylko ze zasialcze Enlight pochodzace od ENHANCE i od
SIRTEC sa godne polecenia - modeli nie chce mi sie wypisywac wiec zapodam
srony
http://www.sirtec.com.tw/english/
http://www.enhance.com.tw/
a co do zasilaczy Enlight by Sirtec to tu przykladowe "naklejki"
http://65.119.30.174/productimage/11-116-138-15.JPG
http://65.119.30.174/productimage/11-116-143-08.JPG
http://65.119.30.174/productimage/11-116-147-07.JPG
jakbys chcial zweryfikowac z Chieftec to tu
http://www.chieftec.com/products/psu/PSII%20PSU.htm
(ale jak mowie moga byc inne zasilacze bo niektorzy odbiorcy kupuja same
obudowy i wala do nich zasilacze jakie maja pod reka)

> bynajmniej porownujac go do Codegena (wersja lepsza) - zreszta tak
naprawde
> nie ma co rownac...

czego nie ma porownywac - Codegena do Sirteca/Enlighta/Chiefteca - jasne ze
nie to pierwsze chowa sie w kat
i o jakiej lepszej wersji Codegena mowisz - bo ja widzialem same gorsze LOL

> Co innego Atntec,Topower czy chocby Enermax,ale ta cena.... a czy jest
sens
> wydawac kilkaset zlotych

jak chcesz wiedziec to ANTEC i TOPOWER o takich samych parametrach jak
SIRTEC/ENLIGHT/CHIEFTEC ma porownywalna cene - max roznica to te 50zl

> na zasilacz skoro mozna miec jeszcze >>> bardziej bezpieczny <<< zasilacz
> za 50 zl?? (przy zalozeniu ze podaje
> dobrze napiecie)???
> Dla mnie nie ma....

nie wiem o czym w koncu piszesz - o jakim zasilaczu ???

pozdrawiam