Re: Jakie macie sposoby.......

Autor: Sequan (artnow_at_red.alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 00:31:56 MET DST

> Prawdę mowiąc to współczuję ludziom, którzy Ci cokolwiek sprzedali.
> Muszą się użerać z człowiekiem, któremu jak się coś nie podoba w
> sprzęcie, który zakupił to "dobija" i przynosi do reklamacji.

I tu sie mylisz - nie jestem zwyklym kupujacym, a raczej sprzedajacym, od
ladnych paru lat pracuje w serwisie sprztu komp i widzialem wiele przypadkow
w ktorych taka czynnosc byla niezbedna. Przez to moge powiedziec ze mam
pojecie co i jak nalezy postepowac z komputerami.

> Oj, widzę że zabolało. Może dlatego że jest w tym trochę prawdy?

jw.

> A tak w ogóle to co Twoim zdaniem oznacza "nie masz nic rozsadnego do
> powiedzenia"? Dlaczego uważasz że moje wypowiedzi są "nierozsądne" i że

Moze przeczytaj sam swe wypowiedzi to mnie zrozumiesz - rozpoczynasz
bezcelowa dyskusje z powodu jakiegos wyimagowanego widzi mi sie, pytanie
zadane na forum bylo konkretne a napotkalo sie z tak bezsensowna
odpowiedzia. Wspolczuje ......

Sequan