LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 16:14:03 MET DST

Miałem ci ja komputerek, z zasilaczem Megabajt. Po włożeniu 'cudnej'
nagrywary LG 40x12x40x zasilacz powiedział dość, poszły dwa puffy i
jeden smród i teraz tak... Komputer nic nie wyświetla. Będę próbował
ustalić co i jak. Nagrywarka też wypięła się. Tak więc pozdrawiam
szczęśliwych posiadaczy Megabajtów/Codegenów, którzy mają świetny humor.
Chciałbym tylko nadmienić, że bezpiecznik w zasilaczu jest cały. I git.
Murwa ich kadź, pieprzone żółtki! Tylko dzieci potrafią dobrze robić!

--
Raf
raist_at_poczta.fm