Re: Start systemu i mysz :(

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 23:59:21 MET DST

news:apc0rm$kcu$1_at_news.gazeta.pl...
> [...]
> automatycznie się wyłącza pokazując planszę "Można teraz bezpiecznie
> wyłączyć komputer" albo w najlepszym przypadku można go uruchomić w trybie
> awaryjnym. System jest nowo zainstalowany, ale nie wchodzi w grę format z
> powodu jednego jedynego zainstalowanego programu do ewidencji pojazdów.
> System nawet po uruchomieniu w trybie awaryjnym nie widzi myszy chociaż
> wcześniej wykrywał ją jako Logitecha/PS2. Sytuacja ta odnosi się do
> jakiejkolwiek myszki. Zapomniał bym dodać, że oczywiście sprawdziłem czy
> dany plik znajduje się na dysku. Odnalazłem go w katalogu:
C:\windows\system

> Za wszelką pomoc dzięki
> Pozdrawiam Gacu

No cóż... Jeśeli owe cudo posiada gniazdo PS2 na mysz to przwdopodobnie
myszka się zwaliła lub odpięlą podczas pracy i mogła przy okazji zsypać
kontroler... Za to posiada na pewno porty COM. Kup przejściówkę z COM na PS2
i zalookaj w BIOSie czy porty COM są włączone. A jeśli działała na COM1 to
zobzcz czy zatrybi na COM2 (to takie gniazdo jak do drukarki, tyle że ma
kołki zamiast otworów, są też odpowiednie przejściówki z DB25M na DB9M, no a
potem na PS2 ewentualnie). Możliwe że jak se znajdzie myszkę na innym porcie
komunikacyjnym, to zainstaluje na nowo stery i wszystko się naprawi :-)
/Pozdrawiam Sławicki