Start systemu i mysz :(

Autor: Piotr Kacprzak (gacu_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 20:00:22 MET DST

Witajcie :)

Problem wygląda następująco:
Komputer klasy 486, 33Mhz, 4Mb Ram, Win 95, bez CD-Romu
Podczas startu system wykazuje problem ze znalezieniem pliku "mouse.drv" i
automatycznie się wyłącza pokazując planszę "Można teraz bezpiecznie
wyłączyć komputer" albo w najlepszym przypadku można go uruchomić w trybie
awaryjnym. System jest nowo zainstalowany, ale nie wchodzi w grę format z
powodu jednego jedynego zainstalowanego programu do ewidencji pojazdów.
System nawet po uruchomieniu w trybie awaryjnym nie widzi myszy chociaż
wcześniej wykrywał ją jako Logitecha/PS2. Sytuacja ta odnosi się do
jakiejkolwiek myszki. Zapomniał bym dodać, że oczywiście sprawdziłem czy
dany plik znajduje się na dysku. Odnalazłem go w katalogu: C:\windows\system

Za wszelką pomoc dzięki
Pozdrawiam Gacu

"(...) poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"