Re: "Polskie servery"

Autor: jd (jd21_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 20:45:07 MET DST

> To jest _mój_ prywatny post, każde _moje_ słowo wypowiedziane na
> grupie jest _moją_ prywatną opinią, pod którą podpisuję sie imieniem i
> nazwiskiem.

tak widze ze to ja "pomylilem" kto napisal post-a "Polskie servery" :))))
ehhhhhhhhhhhhhhhh ...

zycze dalszych owocnych wypowiedzi ...

>Nie mam _nic_ do Copmaqa, tym bardziej do HP...Moje doświadczenia
dotyczą polskiej firmy, bo o taką było pytanie...Miałem z nimi
szarpaninę i wystarczy....
>Ktoś taki jak Ty jest w stanie mnie rozbawić, ale nie zdenerwować ;)

tak masz racje ... szczegolnie "Copmaqa" zapamietam z Twojej wypowiedzi
dziadku skoro "kolezka" to obrazliwie napisane do Ciebie ...

nie pozdrawiam
i mam nadzieje na jak najmniejsza ilosc tego typu debilnych dyskusji w
ktorych chcac nie chcac musze uczestniczyc - znowu to samo! - co sie
dzieje? - zamiast konkretow do konkretnego posta debile euforii dostaja ze
moga cos napisac ...