Re: "Polskie servery"

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 19:58:06 MET DST

Użytkownik "jd"...
> brawo ...
> az przykro mi to czytac -

Przymusu nie ma - nie czytaj...Piszę na podstawie własnych
doświadczeń, a że z Twoim światopoglądem się to kłóci...

> Twoje wypowiedzi sa po prostu na poziomie - czemu
> jestes taki zaszczuty

Zaszczuty ????
ROTFL...Masz kompleksy ?
Zamiast bredzić ogólniki, napisz konkretnie, o co Ci chodzi...

> kolezko?
Uważaj na określenia, chłopcze...Nie jestem Twoim koleżką...

> wez gleboki oddech, opanuj rak drzenie ...

Ktoś taki jak Ty jest w stanie mnie rozbawić, ale nie zdenerwować ;)

> to nie jest Twoj prywatny post - czlowiek-grupowicz sie pyta a ja
wypowiadam
> na swoj sposob, wczesniej widzac Twoja wypowiedz

To jest _mój_ prywatny post, każde _moje_ słowo wypowiedziane na
grupie jest _moją_ prywatną opinią, pod którą podpisuję sie imieniem i
nazwiskiem. Mamy wolność dyskusji - wykorzystaj to, przedstaw własne
doświadczenia (chyba jakieś masz ?, chociaż reakcja sugeruje
zatrudnienie w jednej ze wspominanych firm...), ale nie wydzieraj się
"bzdura!!!", bo się ośmieszasz...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl