Re: "Polskie servery"

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 22:50:25 MET DST

Użytkownik "jd" ...
> tak widze ze to ja "pomylilem" kto napisal post-a "Polskie servery"
:))))
> ehhhhhhhhhhhhhhhh ...

ROTFL...Wątku od posta nie odróżniasz...oj, niedobrze....

> nie pozdrawiam
> i mam nadzieje na jak najmniejsza ilosc tego typu debilnych dyskusji
> ktorych chcac nie chcac musze uczestniczyc - znowu to samo!

Musisz ? Poza stekiem wyzwisk niczego tu nie napisałeś...Od razu daruj
sobie uczestnictwo...

 - co sie
> dzieje? - zamiast konkretow do konkretnego posta debile euforii
dostaja ze
> moga cos napisac ...
O sobie piszesz ?
Na razie jeszcze Cię nie obraziłem...A co do konkretów: napisałem
_konkretnie_, co mi się nie podobało we "współpracy" z polskim
"producentem" serwerów. Zamiast, jak smarkacz, wyzywać mnie od debili,
napisz _konkretnie_ dlaczego uważasz, że warto kupić serwer od
wspomnianych dostawców. Będzie na temat. Potrafisz ?

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl