Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 17:48:28 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol"...
[...]
> Trzeba było nie wywoływać wilka z lasu ;)

Wilka (Witolda Władysława Wojciecha) nie wywoływałem, tylko
Sokoła...;)

> Pewnie tak, przy czym nie będzie to zegar jako taki, ale
> sygnały strobujące zapis i odczyt słowa.

Właśnie...To jednak tylko sygnał strobujący, nie taktujący...Zezwala
na operację, ale czy ją wymusza ? I co wystawia ten sygnał ? Kontroler
czy adapter ? DIOR, już napisałeś - kontroler...

> Na efekt nie ma to
> większego wpływu: większy zegar host-adaptera spowoduje
> skrócenie okresu odczytu/zapisu danych, co może spowodować
> przekłamania danych albo przez kontroler IDE, albo przez
> host-adapter.

Nie neguję, ale wydaje mi się to trochę nielogiczne: taktowanie
urządzenia zewnętrznenego z regulowanego generatora magistrali
rozszerzeń... Już więcej sensu ma tu niezależny generator, o czym
wspominałeś, a co ja uznawałem za rzecz naturalną...:)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl