Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 17:39:05 MET DST

Użytkownik "sprocket" napisał:

> Pierwsza poprawka: na mobo nie ma kontrolera EIDE

Druga poprawka: nigdzie nie napisałem, że kontroler znajduje się na
płycie. Kontroler wbudowany w urządzeniu jest uzależniony od tzw.
host-adaptera (pisał o tym dokładniej R.S.), a ten z kolei jest
taktowany na podstawie częstotliwości magistrali PCI. Tak czy inaczej:
przyspieszenie magistrali powoduje przyspieszenie sygnału taktującego
EIDE. Stąd mój pomysł na dyskusję w tym temacie. Sam wiele razy miałem
problemy z odczytem/zapisem na dyskach w momencie podkręcenia
magistrali PCI powyżej 37 MHz.

Pozdrawiam,
Sniper