Re: Co sadzicie o dyskach Sea Gate Baracuda IV i o ich awaryjnosci??

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 14:38:01 MET DST

Użytkownik "Asd11" napisał:

> Mam pytanie, co sadzicie o dyskach seagate
> baracuda iv i ich awaryjnośc.

Mam Barracudę IV 80 GB od 4-5 miesięcy. Jak na razie pracuje bez
żadnych problemów. Być może sukces tkwi w prawidłowym chłodzeniu
dysku. Wcześniej miałem IBM'a, który padł po 3 miesiącach. Z wielu
źródeł dowiedziałem się, że wiele padów jest spowodowanych zbyt wysoką
temp. dysków (zazwyczaj powyżej 55 stopni). Wymieniając IBM'ka na
Barracudę zainwestowałem w dobre chłodzenie, i jak widać... na razie
działa. Oby długo :-)

Pozdrawiam,
Sniper