Re: Astrontech - ostrzeżenie (www.monitorylcd.pl, www.astrade.pl)

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 14:51:38 MET DST

"Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> wrote in message
[...]
: Zwracam również uwagę na rozmnożenie adresów internetowych, pod którymi
: figuruje ten sklep. www monitorylcd.pl, www.astrade.pl, www.astrontech.pl,
: wszystkie i tak prowadzą do tej samej, skromnie zaopatrzonej kanciapy na
: ulicy Ptasiej 6 w Warszawie, gdzie mają "to co widać" w paru gablotkach na
: ścianie.

Kiedyś kupowałem monitor na Ptasiej 2 (nie wiem czy to ten sam sklep).
Oferta była bogata, ceny umiarkowane, obsługa miła i kompetentna.
Przetestowałem cztery monitory z czego wybrałem jeden. Obie strony
były zadowolone. Może to jednak nie ten sam sklep?

MS