Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 14:49:25 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq""...
[...]

> cud?:) ludzie nie generalizujcie... jakos jest masa (szczesliwych w
> niewiedzy lub majacych ta swiadomosc posiadanego zasilacza) ludzi
ktorym
> wszystko dziala ok nawet na codegenach:)
[...]

Prawda, zwłaszcza tam, gdzie jest stabilne zasilanie, bez zakłóceń, a
komp nie jest wypasiony...;) Ale nie zawsze jest tak fajnie, co ?

Trochę źle mnie zrozumiałeś...:))
Nie chodziło mi o generalizacje, że Codegen, to syf, tylko się
ucieszyłem, że jest szczęśliwy i świadomy posiadacz Codegena ;)
pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl