Re: hece z dyskiem po zmianie karty

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 10:57:20 MET DST

Użytkownik Maly rozowy prosiaczek <mkl_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apb0fn$2h5b$1_at_news2.ipartners.pl...
> Zaczne od tego, jaka mam konfiguracje: abit kt7a, d800, IDE1: Seageate
> Barracuda ATA IV (40gb, NTFS), dvd toshiba m1612; IDE2: cdrw Liteon x32,
> Samsung 8,4 gb (FAT32), xp pro SP1. Zasilacz 235W.
>
> Zmienilem karte graficzna z GF2gts na radeona8500. Od tego czasu zaczely
sie
> dziwne rzeczy z IDE. Na poczatku nie startowal drugi dysk (samsung, IDE2
> secondary), czasem to samo dzialo sie z bedaca na tym samym pasku
nagrywarka
> (IDE2 primary), a od czasu do czasu wszystko bylo w porzadku. Pomyslalem,
> [...]
generalnie mógł to być zasilacz bo faktycznie RADEON bierze prądu ...!!
bad sectory są podstawą do reklamacji dysku !!
moglo tew byc cos z kartą - zlez lezala z porcie AGP !! (sam mam tak czsto
ze lekko mi sie obluzni i juz zwis i komp nie wstaje )