Re: GF4MX440 64DDR - ktora firme wybrac?

Autor: Walker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 10:39:49 MET DST

Użytkownik "Marek Lisiowski" <marek_at_iwp.com.pl> napisał w wiadomości

> Witaj, Wszystko zależy od zasobności kieszeni i od celu jej zakupu.
> Generalnie odradzałbym karty GF4 MX to tylko troczę ulepszony GF2, lepiej
> kup GF3 TI (najlepszy obecnie stosunek wydajności do ceny) lub poczekaj aż
> stanieją GF4 TI. Jeśli natomiast bardziej niż na szybkości zależy Ci na
> jakości obrazu Kup Radeona 8500 (trochę wolniejszy od GF4 Ti).

Witam!

Do tej porady mam jedno pytanko. Gainward GF4TI kosztuje 710 zł. Ile
kosztuje porównywalny Radeon 8500?( jaka firma ) Porównywalny jak rozumiem
to porządnej firmy, gdzie nie ma oszczędności na podzespołach i gdzie można
liczyć, że faktycznie będzie miał lepszą jakość obrazu od w/w Gainwarda.
Przecież sam procesor graficzny to jeszcze nie cała karta grafiki.

Pozdrawiam