Re: GF4MX440 64DDR - ktora firme wybrac?

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 09:31:45 MET DST

> Prosze o rade na pytanie jak w temacie . Czy jest to odpowiewni typ karty
> jezeli nie bede zbyt czesto grywal na kompie a od czasu do czasu chce
> obejrzec cos na dvd? Moze tez Ktos bedzie laskawy wyjasnic mi co u licha
> znacza te tajemnicze symbole : tv/dvi , tv/ultra , agp*8tv.
>
> pozdrawiam,
> warzywo
Witaj, Wszystko zależy od zasobności kieszeni i od celu jej zakupu.
Generalnie odradzałbym karty GF4 MX to tylko troczę ulepszony GF2, lepiej
kup GF3 TI (najlepszy obecnie stosunek wydajności do ceny) lub poczekaj aż
stanieją GF4 TI. Jeśli natomiast bardziej niż na szybkości zależy Ci na
jakości obrazu Kup Radeona 8500 (trochę wolniejszy od GF4 Ti). Karty GF4 MX
i GF2 TI to rozwiązania LowEnd (najtańsze w przypadku kart do gier, łapie
się tu jeszcze procesor Kyro II) kupuj jeśli nie masz kasy na coś lepszego.
Pozdrowienia,
Marek