Re: Co pada?

Autor: MarcinR (nergal.usun_to_at_infinity.net.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 16:02:54 MET DST

Dnia Tue, 01 Oct 2002 17:26:56 +0200 ktos podajacy sie jako A_Zet
zamiescil na grupie pl.comp.pecet taka oto tresc:

> Dlatego tez upatruje sprawy sprzetowej, ze cos sie momentami
> 'gotuje' a nie zawirusowania. Tylko nie wiem, jak wyeliminowac,
> czy to procek, czy moze grafika.

Czy komputer jest podpiety do ethernetu? Jesli tak to wyciagnij wtyczke
z sieciowki i zobacz czy wtedy tez sie to dzieje- czasami identyczne
objawy sa przy uszkodzonej karcie sieciowej (nie twojej, ale kogos z
sieci)