Re: Co pada?

Autor: A_Zet (adekUSUN_DUZE_LITERY_at_w.domku.prv.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 17:26:56 MET DST

>Norton Antivirus. Najprawdopodobniej masz W32.FunLove.4099.
>Lub innego wirusa. Albo cala ich kolekcje walczaca o wladze :-)

Ale NIS (a w jego sklad wchodzi NAV) mam zalaczonego na stale,
co tydzien automatycznie zbiera swieze i uaktualnia sobie bazy.

Ponadto co kilka dni sprawdzam skanerami antywirusowymi on-line
ze strony http://wirusy.onet.pl/ i http://wirusy.wp.pl/.

I kolejna sprawa, to gdy zauwazylem to zjawisko spowalniania (nie
stalego, tylko przez jakis czas, pozniej mu przechodzi), to
znalazlem starszy obraz systemu (sprzed miesiaca) zrobiony Ghostem,
i jest nadal to samo.

Dlatego tez upatruje sprawy sprzetowej, ze cos sie momentami
'gotuje' a nie zawirusowania. Tylko nie wiem, jak wyeliminowac,
czy to procek, czy moze grafika.

Gdyby to bylo spowalnianie regularne, a tu nic nigdy nie wiadomo,
raz chodzi dobrze, by po chwili malymi skokami - czy wrecz sie mrozi
- i znow po jakims czasie OK.

--
Adek