Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 11:52:25 MET DST

"RusH" napisal(la) dnia 2002-10-01 20:11, te oto slowa:

> co to znaczy przepraszam ? :)))) no i IBM wprowadza nowa serie dorownoojaca
> osiagami dyskom SCSI .. TAK beda mialy te twoje kolejkowanie :P

TCQ jest juz od _dawna_ zaimplmentowane w Deskstar-ach (od wersji
75GXP). :-)

> 2x nie

> za jaka pojemnosc ?:)))) bo ja sie w tej sumie z calym kompem zmieszcze :D

Po "diabli" _ktosc_ wciaz probuje "uswiadamiac", ze ATA jest lepsze od
SCSI czy na odwrot (takie wojny nigdy nie mialy sensu, tym bardziej, ze
"wojujacym" zazwyczaj brakuje dostatecznej argumentacji :-D).

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"