Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 20:11:41 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> 5 lat gwarancji

za 2x wieksza cene, IBM na IDE daje 3 lata za 2 razy mniej

>, osobny kontroler

= koszt i jedno PCI zajete

>, lepsza wydajność pod dużym i
> długotrwałym obciążeniem...

co to znaczy przepraszam ? :)))) no i IBM wprowadza nowa serie dorownoojaca
osiagami dyskom SCSI .. TAK beda mialy te twoje kolejkowanie :P

> hmmm... IMHO warto.

2x nie

>pozatym jak sobie
> przeglądałem cennik action to można się zmieścić nawet w 1200pln z
> kontrolerem, taśmą i dyskiem. więc chyba warto :)

za jaka pojemnosc ?:)))) bo ja sie w tej sumie z calym kompem zmieszcze :D

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P