Re: Plyta pod serwer

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:03:25 MET DST

schmielarz_at_uniprojekt.com (Stanislaw Chmielarz) wrote in

> Napisalem do :-)) a ile mozna wsadzic do BX uzywajac "dwustronnych"
> modulow, o ktorych ktos tu pisal?

768mb i ani grama wiecej :/

sa plyty z 4rema gniazdami ale 2 ostatnie sa jedno bankowe i wychodzi na to
samo :)

> To jest NetWare a ja nie mam ochoty narazac sie w pracy na redukcje
> :-))) z powodu "niewlasciwej decyzji" :-((((

no to iBX asusa jakis P2B rev 1.10 albo P3BF i do tego celeron coppermine
najszybszy jaki kupisz , albo P3 866 na przyklad i jest spoko .. albo Aopen
AX6BC (2 takie sprzedalem ostatnio chodzace stabilnie jak skala na 133MHz)

tylko sie zastanawiam czy ta siec 1Gbit to nie jest czasem na 64bitowym PCI
?

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod