Re: SEAT RULEZ !!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:25:03 MET DST

sprocket wrote:

> To do samochodu kupuje się części ??

Zacznijmy od tego, za jak Twoj samochod bedzie mial choc polowe lat co
moj i bedzie jeszcze jezdzil to bedzie super :P

> 27 zł/komplet. Oczywiście firmowych GM

Kurde ;D

> A ile Ci pali tego oleju ? Chociaż mniej, niż benzyny ??

Ha! Wlasnie najlepsze, ze praktycznie nic nie pali oleju :)

> Żeby było TG, do bagażnika wchodzi 17", BIG Tower

Do mojego bagaznika wchodzi zapas i lewarek :)

> i para kochanków w dowolnej pozycji :PPP

Chyba jakies niewyrosniete liliputy :PP

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!