Re: SEAT RULEZ !!

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 21:57:29 MET DST

> Ile? Mysle, ze 4-5x wieksze ;)

Ok 1000 zł

> Jak astre przerobisz na gaz to moze i tak :P
Zdziwiłbyś się. W mieście 7,5 l, na trasie ok. 6. Uprzedzając post o
jeździe 70-ątką, wg. wielu postronnych jeżdżę jak idiota ;))

> No to doliczmy ewentulane koszty czesci. Ja po wiekszosc czesci jade
na
> szrot :)
Jakich części ???
To do samochodu kupuje się części ??
A tak serio, to mam ją 4lata, przejechałem 130 tys. 1x pompa wody, 2x
klocki 1x tarcze 1x tłumik i to tyle...Wszytsko w ramach
przeglądów...Reszta części od nowego :)

>Ostatnio dwa _nowe_ bebny kupilem za 40zl. Do astry glupia
> wycieraczka kosztowaly by pewnie ze dwa razy tyle ;P
27 zł/komplet. Oczywiście firmowych GM

> 3litry oleju do mojeje Czewonej Strzaly kosztuja mniej niz litr
oleju do
> astry :P
A ile Ci pali tego oleju ? Chociaż mniej, niż benzyny ??

> A zeby nie bylo NTG to minus taki, ze 17" w kartonie nie wsadzisz do
> kaszlaka :/

Żeby było TG, do bagażnika wchodzi 17", BIG Tower i para kochanków w
dowolnej pozycji :PPP

pozdro...
sprocket
ps.