Re: SEAT RULEZ !!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 20:42:58 MET DST

sprocket wrote:

> Myślę, że tak ;)

ROTFL :>

> Cóż, ubezpieczenie jest droższe,

Ile? Mysle, ze 4-5x wieksze ;)

> ale te 22 zł (o ile liczysz tylko benzynę...) mi nie imponuje ;)

Jak astre przerobisz na gaz to moze i tak :P

No to doliczmy ewentulane koszty czesci. Ja po wiekszosc czesci jade na
szrot :) Ostatnio dwa _nowe_ bebny kupilem za 40zl. Do astry glupia
wycieraczka kosztowaly by pewnie ze dwa razy tyle ;P
3litry oleju do mojeje Czewonej Strzaly kosztuja mniej niz litr oleju do
astry :P

A zeby nie bylo NTG to minus taki, ze 17" w kartonie nie wsadzisz do
kaszlaka :/

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!