Re: Co pada?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 21:54:58 MET DST

A_Zet <adekUSUN_DUZE_LITERY_at_w.domku.prv.pl> napisał(a):

>Ty, wiec bede musial za kazdym razem, gdy mi pada hardware,
>zreinstaluje soft.

Skad tak Twoja pewnosc, ze pada hardware ?
Objawy opisane przez Ciebie bynajmniej na to nie wskazuja
jednoznacznie.

>Dzieki Ci za wszystkie swiatle rady, poczekam na kogos, kto mi poda
>jakimi benchmarkami sprawdzic czy to procek czy karta grafiki. A
>moze cos innego jeszcze?

Nikt Ci tu nie udzieli pewnej odpowiedzi. Takie "usterki"
sa zazwyczaj najtrudniejsze do zdiagnozowania.
Skoro podejrzewasz grafike - sprawdz jak bedzie z inna.
Tak samo z pozostalymi czesciami.
Na ten problem nie ma 100% odpowiedzi co lezy wiec
musisz zastosowac metode eliminacji.

Andy