Re: Co pada?

Autor: A_Zet (adekUSUN_DUZE_LITERY_at_w.domku.prv.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 21:24:01 MET DST

On Tue, 1 Oct 2002 18:56:22 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>A_Zet wrote:
[...]
>pozniej winDoctor z NSW jak nie pomoze

Kolejny raz mnie oszolomiles... To powiadasz, ze WinDoctor z NU ma
pod XP dzialanie wieksze niz szczatkowo-symboliczne? :-)))

>to reinstalka.

Oooo, i to jest rada. :-))) Czlowieku, ja windy nie reinstaluje po
pare lat, nie chce mi sie, a przede wszystkim nie ma takiej
potrzeby! W95 mialem az do ukazania sie W98, a obecna instalka XP
jest jedna i ta sama od nowosci. No, ale ja tyle sie nie znam co
Ty, wiec bede musial za kazdym razem, gdy mi pada hardware,
zreinstaluje soft.

Dzieki Ci za wszystkie swiatle rady, poczekam na kogos, kto mi poda
jakimi benchmarkami sprawdzic czy to procek czy karta grafiki. A
moze cos innego jeszcze?

--
Adek