Re: Karta telewizyjna

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 14:44:20 MET DST

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anbod0$6u3$1_at_news2.tpi.pl...

> Nie ma głupich....To są konfliktowe urządzenia i nikt nie zaryzykuje
> polecenia Ci czegokolwiek, bo potem będziesz wrzeszczał na grupie:
> "sproocekeet tooo laaameeer, g... mi poleciiił !!" :))
> A tak serio, to IMO z tunerami jest sporo kłopotów zwłaszcza w Windzie
> XP - firmowy soft do wielu popularnych modeli (Aver, PixelView) jest
> badziewny, niezależny (np. BTV) czasem kompletnie kładzie cały
> sytem...

mam starego Aver'a TV Capture 98 - chodzi pod Win98SE i pod XP - na sterach
o sofcie firmowym, swego czasu bawilem sie softem od Borg'a (Canal+)
a dodam tylko ze raczej wszystkie tunerki potrzebujądobrego,mocnego sygnału
! (ja mam kablówkę)