Re: Karta telewizyjna

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 11:03:56 MET DST

> Czyżby nikt nie chciał mi doradzić w torbę !!!

Nie ma głupich....To są konfliktowe urządzenia i nikt nie zaryzykuje
polecenia Ci czegokolwiek, bo potem będziesz wrzeszczał na grupie:
"sproocekeet tooo laaameeer, g... mi poleciiił !!" :))
A tak serio, to IMO z tunerami jest sporo kłopotów zwłaszcza w Windzie
XP - firmowy soft do wielu popularnych modeli (Aver, PixelView) jest
badziewny, niezależny (np. BTV) czasem kompletnie kładzie cały
sytem...
Mogę ostrożnie napisać, że mam PxelView Pro (Stereo NICAM)i Win98 nie
sprawia mi _wiekszych_ problemów
pozdro...
sprocket