Re: Karta telewizyjna

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 17:24:15 MET DST

4sprocket <sprocket_at_sys.pl> wrote:

> Nie ma głupich....To są konfliktowe urządzenia i nikt nie zaryzykuje
> Mogę ostrożnie napisać, że mam PxelView Pro (Stereo NICAM)i Win98 nie

miałem Pinnacle PCTV Pro - mialem problemy z dzwiękiem na niektórych
kanałach z driverami WDM, albo stare drivery (nie WDM) i wszystko
działało dobrze, ale tylko na firmowym sofcie. Firmowy soft Pinnalce ma
cienkie możliwości nagrywania z TV, więc używałem sterowniki WDM i
męczyłem się z dźwiękiem na niektórych kanałach (Puls, TV3). Teraz mam
ATI TV Wonder PCI i na firmowych sterownikach WDM działa bardzo dobrze.
Mój OS to Win2K; wiem że do w/w ATI są drivery do WinXP

B.