serial ata

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam-delete-this-section)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 10:25:03 MET DST

czy "zwykle" dyski da sie podlaczac do tego interfejsu? planuje zakup plyty,
juz sie zdecydowalem na 6380 MSI, a tu mi donosza, ze 6590 warto sie
przyjrzec chociazby dlatego, ze obsluguje AGP 8x, a w przyszlym roku bedzie
trzeba wymienic karte graficzna i wtedy sie to moze przydac.

problem w tym, ze nie widzialem jeszcze serial ata w akcji i nie wiem ile da
sie tam podlaczyc urzadzen, na jakich kablach, czy dyski ata100/1333 pojda
na tym, z przejsciowka, czy tez bez itp itd.

moglby mnie ktos oswiecic? mam dyski 60GB IBM z serii ICLA, gdyby serial ata
je obsluzylo to dokupilbym jeszcze 2 identyczne i zrobil stripping po
wszystkich, tylko czy wejda wszystkie mimo 2 kontrolerow? nie potrafie sie
doczytac na:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=
356&MODEL=MS-6590

tbg