Re: CMI 8738 vs Sb Live

Autor: Marten (nott_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 10:14:17 MET DST

mam tę samą płytę i powiem szczerzeże jestem mile zaskoczony. pomijam
korzystną cenę za samą płytę dźwięk jest naprawdę czysty i na dobrych
głośnikach można być usatysfakcjonowanym. Chipset 8738 nie jest żadną
nowością dlatego tym bardziej dziwi mnie nagły "wzrost jakości" :) dzwięku
na tanim chipsecie.

jestem za

Z POZDROWIENIAMI OD MARTENA

ps. nigdy nie miałem w domu livea moze gadam głupoty ?:):):):)

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <frutis_at_astercity.net> napisał w wiadomości

> Pewnie jakiegos tam bajeru brakuje tej karcie na CMI , ale jeśli chodzi o
> jakość dziwięku jako takiego to live raczej nie jest jakims wzorcem.
Gdzies