Re: "moc"

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 08:32:27 MET DST

On Mon, 23 Sep 2002 16:02:43 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Nie. To po to, aby się ktoś nie pomylił i nie wysłał
>towaru zamówionego w Niemczech do Polski lub na odwrót...
>Wysyłka wbrew pozorom bardzo dużo kosztuje, pomyłka
>w tej dziedzinie zwieksza koszt producenta bardzo wydatnie.

Ale te napisy sa wydrukowane na kartonowych pudlach razem z modelem
obudowy i danymi technicznymi (masa, normy etc.)
Ewidentnie wyglada mi to tak jakby jedna seria szla do nas a inna na
Zachod.
Tak mi sie przypomnialo ze ostatnio szukalem butow na zime i w sklepie
firmowym ECCO buty za 500PLN szyte na Slowacji byly uszyte po prostu
krzywo, a ten sam model w sklepie w Niemczech byl szyty w Danii
i byl wykonany elegancko i z lepszego materialu a cena taka sama w
przeliczeniu.
Ostatnio zrobili afere z ceglami Porotherm bo na rynek polski
produkuje sie badziewie nie spelniajace zadnych norm. Stalismy sie
smietnikiem Europy, ot co. Dysku BOX nie kupi, po dobry wentylator
trzeba jechac za granice... przeciez to sa jaja.

Pozdrawiam

oVo