Re: Win XP Pro i problemy z dyskami (c.d.)

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 08:30:28 MET DST

Użytkownik "Borygo" <borygo_at_bsk.vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Mam płytę ASUS P2-99 i mam to samo. Przy kopiowaniu dużych plików
pojawiają
> się przekłamania pierwszego bitu przesyłanej danej (zdaje się, że bit
> powinien mieć wartośc "1" a ma "0"). Błąd ten powtarza się w adresach o
> końcówce F2C (nie we wszystkich). Jest to niestety wina płyt asus'a (może
> raczej biosu do nich). Nie są to problemy z dyskami. Pisałem o tym do
Asusa,
> otrzymałem odpowiedź, abym załadował najnowszy bios, sprowdził pamięci
itp.
> Jak im odpisałem, że tak zrobiłem i nie pomogło, to mi nic więcej nie
> odpisali. Postanowiłem płytę wymienić i dać se spokój z Asus'em i to
> pomogło.

A u mnie to bylo jednak co innego. problem juz rozwiazalem. Zanalazlem
troche czasu na pogrzebanie w kompie i puszczenie narzedzi diagnostycznych.
Znalazlem jakis program do gruntownego testowania pamieci i okazalo sie ze
jednak jedna z kosci RAM jest padnieta.. niestety. I to w taki dziwny sposob
ze w 80% przypadkow jest ok, system dziala normalnie i jest sprawny ale
czasami powoduje bledy. Po jej wyjeciu wszystko jest OK i nie ma juz
komunikatow o bledach CRC!!!

Thomas