Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 23:45:18 MET DST

Pszemol wrote:

> Teraz to jesteś jak niezdecydowana panienka, która niby chce, ale się
> boi ;)

Rozgrysles mnie :P

> Podejmij może prawdziwą, męską decyzję i ustal wreszcie czy
> żałujesz czy nie!

Jestem niezdecydowana panienka nie umiem podjmowac meskich decyzji ;>>

> Daj mi przykład takiej sprzeczności...

Caly watek...
Archiwum...

> Bo jak dotąd to ocenialiśmy sensowność teorii na temat oceny jakości
> zasilacza za pomocą ważenia go, co zdaje się wymyślili panowie z
> directron.com i "siem rozniosło".

Oni tego nie wymysliji, to fakt znany od dawna... Tylko Ty jakosc nie
mozesz przyjac go do wiadmosci :/

> Takie pseudonaukowe teoryjki są bardzo lotne i łatwo się roznoszą po
> pc-monterach, którzy tyle samo wszyscy wiedzą (czytaj: mało wiedzą,
> bo umieją zwykle tylko do kupy połączyć kabelki i operować śrubokrętem
> Philipsa #1 i #2)

Wspolczuje klientom firm gdzie sa tacy "pc-montrzy" jakich Ty opisales...

> problemem jest nieznajomość znaczenia nawet tak podstawowych pojęć w
> przypadku zasilaczy impulsowych jak "maximum output power" i
> "efficiency" (maksymalna moc wyjściowa i sprawność).

Problem w tym, ze nalepki na tanich zasialczach to jest wesola tworczosc i
nijak sie one pokrywaja z prawdziwymi "osiagami" tych zasilaczy.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!