Re: "moc"

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 15:39:27 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wystukał
(news:amle6g.3vuddmf.1_at_poczta.onet.pl):

> Ja to mówię Tobie.
Nie musisz - listwa nie dziala, automat wlaczylem.

> Nie doczytałeś - czytaj następnym razem uważniej.
Czego nie doczytalem? Kupisz plyte glowna, dysk, CD-ROM za 40 groszy???

> Co za bzdury...
[ciach]
> Nie zadziałały, bo zwarcie nie wystąpiło po stronie obciążenia
> zasilacza.
Co za bzdury? Nic wiecej do tej listwy nie bylo podpiete. A moze
przedluzacz winny?

> Cóż... brak mi słów wobec tak lamerskiego sposobu oceny jakości
> zasilacza. Takie metody zatem jako inżynier elektronik pozostawię
> bez komentarza...
Jest to prosta metoda odsiania plew.

> No i co? Każda rzecz może się zepsuć, ale do tego typu fantazji
> o jakich nam tu opowiadałeś nigdy się nie doprowadzi...
> Żałosny jesteś kolego.
[ciach]
> No i po co bijesz pianę - to nie ma związku jedno z drugim.
OK, zyj wiec w swoim swiecie, gdzie zasilacze za 90 zl sa doskonale.
Nie przekonales mnie, ani ja Ciebie.
BTW czy Ciebie czasem nie nazywaja "Ekspertem"?
Z mojej strony EOT.
Egghead