Re: jakie chlodzenie

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:10:26 MET DST

Użytkownik "Informator" napisał:
: Znajdziesz bez trudu - wchodzisz na komputery i potem
: wentylatory - aukcja jest w tych takich promowanych.
(...)
hmmm... ja bym sie mocno zastanowil... brakuje wymiennika ciepla (ten
zbiorniczek wodny niby ma go zastapic... hmmm:))

piszesz, ze masz go na cel 666 i sie sprawdza. No coz... ja mam cel 700 i
chlodzenie wodne domowej roboty (polaczenie radiatora z goldenorba i wody).
Gdy uzywam komputera 'normalnie', tzn programowanie, wordy, IE, OE, TV
etc., to alarm sie nie wlacza (ustawiony na 55 stopni), mimo wylaczonego
WC. wiec chlodzenie woda ma sens imho przy procesorach >50W, a ten zestaw
na takie (imho) nie wystarczy. i tyle

--
[ pozdrawiam pE. ]
fajnie byc krowka... tak sobie chodzisz po trawce,