Re: czy czeleron 1.7 GB mozna...

Autor: Krzysiek (0krzys0_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 10:32:03 MET DST

Użytkownik Rudy <sirk69_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ammivc$6lk$1_at_news2.tpi.pl...
> Bardzo dziekuje grupie za powazne traktowanie pytania.
> To po c**j jest ta grupa ten co nie ma nic do powiedzenia niech spada

Po kiego sie bulwersujesz jak nie masz racji?
tak "baj de łej" to ciezko mi powiedziec czy mozna go krecic bo celerona
1,7GB to jeszcze nie widzialem.Zapytaj w najblizszym wedkarskim moze ci
pomoga.