Re: zestaw - ocena

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 23 Sep 2002 - 10:30:04 MET DST

> Ja bym wzia. WLazl bym na jakis wierzowiec i popatrzyl sobie jak lata :)
> LOL :)
> wzrok. nigdy,

  Wydawałoby się, że tak doświadczony spec, nie będzie kierował się przy ocenie
  li tylko marką produktu. Wydajesz werdykt o jakości sprzętu na jakiej
  podstawie? Że hyundai, że trafiłeś na jakieś kilka słabych egzemplarzy, że
  inni tak mówili? A jeżeli ten akurat model ma poprawną geometrię, równomierne
  roświetlenie kolorów, wystarczająca wartość odświeżania poziomego i
  pionowego, brak konwergancji i pompowania, prawidłowe nasycenie kolorów itd.,
  to, co? Nadal "bubel", który trzeba omijać szerokim łukiem? Pewnie lepiej
  kupić Sony z konwergencją, Nec-a z "pompowaniem" albo Eizo za 3000PLN?
  Przyznasz, że wartość monitora można określić dopiero po sprawdzeniu
  konkretnego egzemplarza i to dopiero w testach i jest to obojętne czy
  będzie to sony, czy hyundai.
Rafał