Re: [OT] zakupy w Komputroniku - EOT

Autor: Bartosz Skowronek (bskowron_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 02:22:03 MET DST

...jak dla mnie. Dostałem z Komputronika odpowiedź i przeprosiny. Obiecali
przysłać modem na ich koszt. Oczywiście dam znać czy przyjdzie:-) Wysyłam
dobrowolnie to "sprostowanie" bo nie jest w moim interesie szkodzenie
komukolwiek. Choć może powinienem z tym poczekać te 6 dni? W końcu im się
nie spieszyło... Ok. Późno, bo późno ale K. zareagował właściwie i po
sprawie. Choć temat zapewne niewyczerpany jest.

Pozdr.
Bartosz