Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 18:00:43 MET DST

OT.

W Katowicach masz Action, Pronox...
Wystarczyło poprosić któregoś ze znajomych z otwartą działalnością
gospodarczą i miałbyś sprzęt tego samego dnia i bez przepłacania.

Na drugi raz idź np. do Action na Roździeniu, weź sobie drukowany cennik,
zobacz ile zaoszczędzisz pieniążków.
Potem kiedy ze znajomym - który ci to kupił - będziecie pili piwko, pomyśl,
ile dla odmiany zaoszczędziłeś nerwów. :-)

>Dwa tygodnie temu zamówiłem w Komputroniku płytę ECS K7SEM ze zintegrowanym
>Duronem. W sklepie komputronika
Za ECS SOC-A K7SEM + AMD DURON 1200+ kosztuje w hurtowni 385,50 zł (z
VATem).
A za Servisco, to chyba ty płacisz, a nie Komputronik?

--
Janusz - Vahanara