Re: Zestaw komputerowy-jaka: plyta, pamiec, procek ?

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 02:16:28 MET DST

"Rafal" <osoba_at_microsoft.com> wrote
> Ja korzystalem z kilku serwisow o sprzecie, np top10 na www.chip.pl, tam
> dosc szczegolowo podchodza do sprawy opisow, od razu wiadomo co jest w tej
> plycie, a czego nie ma, chociaz tam znalazlem tylko model E.

Chip popelnia mnostwo kardynalnych bledow w artykulach. Ja juz pare takich
"kwiatkow" dotyczacych wlasciwosci/parametrow sprzetu znalalem w tematach,
ktore mnie interesowaly. Lepiej sprawdz jeszcze ta tabele, ktora ci
wyslalem.

[...]
> Tak swoja droga, te plyty w testach wydajnosci bardzo dobrze wychodza.

Zgadza sie - czasem chyba tylko Abit zwycieza o wlos : ). Jakos ostatnimi
czasy Gigabyte sie troche obsunal.

> Prawde mowiac to mam teraz inne zmartwienie, sprzet kupuje w podzespolach
> nie wiem czy dam sobie rade ze skonfigurowaniem sprzetu.

Mialem juz pare plyt i ostatnia Asus TUSL2-C ewidenetnie dowiodla mi klasy
produktow tej firmy. Zlozenie systemu na tej plycie + grafika Asus V7100,
karta TV Pinnacle PCTV, modem Pentagram Fanatic polegalo tylko i wylacznie
na wtykaniu elementow, wkrecaniu srubek i wkladaniu plytek ze sterownikami
: ))))
Nawet dosc dobry Soltek sprawial mi czasem male klopoty - Asus jeszcze ani
razu.
Skladasz i dziala. Nawet tenowe BIOSy sa bardziej przejrzyste - choc w razie
co mozesz nie dotykac, zostawic default i bedzie OK.
Moj problem polega na czyms innym - mam zamiar poczatkowo posadzic na P4B533
stara garfe GF2MX400 i nie jestem do konca pewien czy ona ruszy : ( - sie
zobaczy

adam