Re: Zestaw komputerowy-jaka: plyta, pamiec, procek ?

Autor: Rafal (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:15:44 MET DST

> [...]
> zreszta.
> Wg opisu:
> "Front Side Bus - 533 / 400 MHz"
> Ja mam taka teorie - jak robili opis do P4B533 najszybsze byly P4 2,2,
nikt
> nie robil aktualizacji po wejsciu szybszych P4. Zreszta w opisach na
> stronach Asusa az roi sie od bledow (literowek i parametrow). Raz ktos
> napisze i koniec.
> Najbardziej wiarygodne sa dane w formie zzipowanych jotpegow pod linkiem
> "Printable Datasheet" - to jest zdaje sie foto pudelka, a tam kitow juz
Ja korzystalem z kilku serwisow o sprzecie, np top10 na www.chip.pl, tam
dosc szczegolowo podchodza do sprawy opisow, od razu wiadomo co jest w tej
plycie, a czego nie ma, chociaz tam znalazlem tylko model E.

,

> He, he - tak to juz jest : ))))) Ale trzeba znalezc jakis punkt rownowagi
> pomiedzy paranoja i ew. wdepnieciem w jakies g... .
> Ja o malo nie wdepnalem w Willamette - pomyslalem sobie - tanio jak na P4,
> potem stwierdzilem, ze to glupota brac platforme, ktora chyba tylko z
> RAMBUSami bylaby wydajniejsza od PIII i jest juz raczej mocno
"wczorajsza".

> Przesle ci na priv tabele w html, w ktorej dla ulatwienia sobie zadania
> zestawilem dane Asusa na temat tych dwoch modeli. Trzeba przyznac, ze Asus
> pokpil sprawe rzetelnego przedstawienia danych plyt.
bardzo chetnie, moj prawdziwy email: jeziorny_at_poczta.onet.pl
Tak swoja droga, te plyty w testach wydajnosci bardzo dobrze wychodza.
Prawde mowiac to mam teraz inne zmartwienie, sprzet kupuje w podzespolach i
nie wiem czy dam sobie rade ze skonfigurowaniem sprzetu.

pozdrawiam
Rafal