Re: slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 23:03:21 MET DST

Mateusz Mazur wrote:

> Przesiadlem sie na amdka wylacznie ze wzgledu na cene no i rowniez
> dlatego, ze wiekszosc moich kumpli bardzo chwalila sobie te procki. Co
> do plyt... to pewnie masz racje, zwlaszcza ze to co kupilem nie
> uzyskaloby na tej grupie przychylnych recenzji. Ale nie rozumiem jednej
> rzeczy: przy takiej popularnosci procesorow amd (oraz plyt ecs - nie
> oszukujmy sie) nikt jeszcze nie wymyslil prostego rozwiazania takich
> problemow. Gadalem od zakupu ze znajomymi i wszyscy potwierdzaja, ze
> maja u siebie problemy takie jak ja, tylko ze... uwazali je za norme:-)
> [...]

Widac naprawde duzo zalezy od plyty i troche dysku - na MSI na KT133 + 686A
(czyli niby najwolniejszej pod Durona600 ) wszystko smiga - dyski , CD ,
nagrywarka..)

Wiec moze przyczyna lezy gdzies indziej... to co mowisz moze - sterowniki , DMA,
Via 4in1... cos jest nie tak.. Moze jakies progrmy w tle, cos w biosie?
Kiedys mialem takie objawy - rwanie i duze obciazenie proca - ale wtedy winna
byla mysza - przetarty kabel takie cus powodowal (dziwne? ) - jak nia ruszylem
to zzeralo 30-40% proca...