Re: slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:24:26 MET DST

Mateusz Mazur do pl.comp.pecet napisał(a):
> - ECS K7VTA3v3 (wiem ze mnie zlinczujecie za ta plyte, ale nie mialem
> kasy na nic lepszego, plyta ma najnowszy bios, stery 4in1)

na spiepszoną magistralę systemową nic nie poradzisz. już się kiedyś
ktoś na jakiejś grupie linuxowej, chyba pl.comp.os.linux.sprzet pisał o
swoich przebojach z ecs'em. głownym problemem było właśnie to -
transfery z ide. szlagiersko niskie.

> - Duron 1200
> - Seagate Barracuda IV 40GB
> - Riva TNT 32M m64 (nie potrzebuje lepszej bo nie gram)

zobaczysz za jakiś czas jak ciężkie można mieć okulary...

> - LG52x
> - TDK CyClone 24x10x40x
> - 128 RAM DDR (w najblizszym czasie kupie wiecej)

po pierwsze - to może być mała ilość ramu (ile miałeś kiedyś?). druga
rzecz to płyta, która pewnie udaje dma pod małymi windami - miałem tak z
procompem b687. windows miał dma włączone, ale max transfer 2MB/s.

osobiście wydaje mi się, że to jest płyta. pozatym powiedz mi na co Ci
kt333 skoro nie masz kasy a pamięć pewnie masz 266mhz. imho wyrzuciłeś w
błoto, a jakbyś popolował to byś nawet i kupił msi k7t266 pro2a. znajomy
kupił jedna taką w największym burżujskim sklepie w tychach za 350. ile
kosztował ten ecs? 300? wiesz, jedna skrzynka piwa mniej, ale za to
święty spokój :^))

z innych rzeczy to moze być cdrom, ale nie wiem. lg też jest napędem co
ma dma w specyfikacji, pio w praktyce. może lg traci nagle dma, a za tym
leci też dma w innym sprzęcie. bóg jeden wie...

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|