Re: slaba wydajnosc dyskow na via (dlugie)

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:16:07 MET DST

In article <aml00k$rn8$1_at_szmaragd.futuro.pl>, tharry_at_it-net.pl says...
> miales celeorona i trudno - ale miales pewnie na intelu (lx, albo bx, albo
> zx) i powiem tak - z mojego doswiadczenia - procki amd nie sa gorsze niz
> intel - ale plyty na via sa gorsze niz te na intelu

Przesiadlem sie na amdka wylacznie ze wzgledu na cene no i rowniez
dlatego, ze wiekszosc moich kumpli bardzo chwalila sobie te procki. Co
do plyt... to pewnie masz racje, zwlaszcza ze to co kupilem nie
uzyskaloby na tej grupie przychylnych recenzji. Ale nie rozumiem jednej
rzeczy: przy takiej popularnosci procesorow amd (oraz plyt ecs - nie
oszukujmy sie) nikt jeszcze nie wymyslil prostego rozwiazania takich
problemow. Gadalem od zakupu ze znajomymi i wszyscy potwierdzaja, ze
maja u siebie problemy takie jak ja, tylko ze... uwazali je za norme:-)
Dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--