Re: ZAGADKA DLA AMBITNYCH

Autor: BAF (baf_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 04:49:40 MET DST

> 300 w to dużo ? hi hi hi ... ja mam althona dysk cd i pamięć i mi sie
> restartuje bo napięcie siada ... :-) szukam teraz dobrego zasliacza ...
> sprawć napiecie ..czy wszystkie są raczej powyżej wartośći

To musisz miec cos fucked up, albo zasilacz marki '300W' ;)
300W to wystarczajaco duzo! Ja mam podkreconego Athlona XP na MSI KT3 Ultra,
GF2 MX-400, dwie Barracudy (III i IV), DVD, CD-RW, wszystkie PCI zajete:
dwie sieciowki, tuner TV, SB Live!, kontroler FireWire, do tego RAM, cooler,
FDD ;) i dodatkowy wiatrak na tylnej sciance i wszystko stabilnie chodzi,
zasilane 300W Enlight'a