Problem z kartą graficzną

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_o2.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:20:56 MET DST

Proszę o pomoc w następującej sprawie:
kupiłem sobie GeForce 256 DDR i mam taki problem, że często przy włączaniu kompa
pojawia się komunikat: "Plik sterownika (...) nie działa. (...)" i obraz jest
wyświetlany w 640x480x16. Następnie żeby zmienić rozdzielczość i ilość kolorów trzeba
zresetować kompa, ale zmiast pulpitu pojawia się czarny ekran i konieczny jest
restart, ale wtedy znów pojawia się ww. komunikat. Pisze niby że to wina sterów
(próbowałem 5 różnych, w tym firmowe Creativa - zawsze się tak robi, ale czasem
podziała np. 2 uruchmienia i znów error), ale tak naprawdę to chyba nie. Gdy czasem
system się jednak załąduje, wsio jest ok, karta działa bez problemu. Moje pytanie: co
zrobić, by było ok i czyja to wina? Systemu, sterowników, karty, czy może zasilacz
nie wyrabia (albo płyta główna) - te karty znane są z tego powodu.
Moja konfiguracja: zasilacz Megabajt 300W, wspomniana karta graficzna, Duron 1,2 na
ECS K7S5AL, 2 dyski, CD-ROM, kontroler SCSI + nagrywara, FDD.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!