Re: Problem z kartą graficzną

Autor: Krzysztof Wierus (wierus_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:53:25 MET DST

Użytkownik "ponadtuzin" <ponadtuzin_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc w następującej sprawie:
> kupiłem sobie GeForce 256 DDR i mam taki problem, że często przy włączaniu
kompa
> pojawia się komunikat: "Plik sterownika (...) nie działa. (...)" i obraz
jest
> wyświetlany w 640x480x16.

ja miałem taki sam problem, tyle że z kartą Riva TNT.
winę za to ponosiły sterowniki do kart.
instalowałem windowsy wiele razy i zawsze było tak samo jak u Ciebie - error
:)
w końcu problem rozwiązał się przez przypadek...
zainstalowałem windowsy na innym kompie z kartą graficzną GF2 MX, później
przełożyłem dysk do kompa z Rivą TNT i teraz wszystko działa :)