Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 21:39:06 MET DST

:-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z
:adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> wystukał
:(news:3D8DE545.547B4F6A_at_skrzynka.pl):

> Zasilacz Codegen 250W - spoko - super cichy - praktycznie nie
Podobno byly dawniej lepsze serie - moze to z tych (obecne tez sa
ciche, ale nie trzymaja napiec i lubia wybuchac)

> moglo bys lepsze to grubsze przewody - sa dosc cienkie - ale to
> przypadlosc wszystkich zasilaczy.
Oprocz drozszych (widziales wiazke w Enermaksie?).

> Daje dosc stabilne napiecie - bios i programy do monitorowania nei
> pokazuja zadnych wahniec- co nie jest norma bo widzialem takie co
> dawaly jak swiatla w dyskotece..
No to OK, moze to z tych, ktore teraz sprzedawane sa w Niemczech (bo do
Polski przyjezdzaja obecnie odrzuty - to widac)

> Rozmieszczenie kieszenie/ilosc - jak mnie ok a nawet mam zapas.
W _zadnym_ Codegenie nie ma ruchomych koszyczkow ani mozliwosci
aktywnego chlodzenia dysku. Pomijam juz jakosc blachy i wykonanie.

> Wyglad - mi sie podoba - choc dosc skromny - wrecz minimalistyczny
> - ale ja takie lubie.
Ja tez, ale najtansze obudowy sa coraz bardziej krzykliwe.

> I tyle - zadnych klapek, chowanych stacji, miejsca ekstra na zip
Te bzdurki sa wlasnie w Codegenach.

> A co do obiegu powietrza przez zasilacz.. to raczej
> nieporozumienie - i tak jak chcesz aby wszystko cicho chodzilo i
Nie o to chodzilo - sa modele z zailaczem mocowanym pionowo - tragedia
absolutna, blacha zasilacza blokuje doplyw powietrza do chlodzenia
procesora. Kazde grzebanie = demontaz zasilacza.
Reasumujac - masz szczescie, trafiles na dobry zasilacz; cienka blacha
Cie zadowala - OK. Ale z wielu wzgledow to nie jest dobra obudowa.
Osobiscie zaluje tylko, ze nie stac mnie na obudowe bardzo dobra - np.
Cooler Master ATC410, ale to ponad 700 zl :-(
Pozdrawiam
Egghead